Doa Salamati

زیارت و نشاط ۳

به این مطلب رای دهید
(0 رای)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

برگزاری اردوها از بهترین ابزارهای ارتباط گیری با دیگران برای انتقال مفاهیم دینی، اخلاقی و ... است.

موسسه خیریه نیک گستر وصال در همین راستا این موسسه با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فدک سبز طوس جهت آشنایی اقشار کم درآمد و محروم جامعه همچون ایتام و ... با معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و شرکت در برنامه های جمعی اردویی مانند بازدید از موزه و سینما، طرح «برگزاری اردوها» را در دست اقدام دارد. همزمان با میلاد مسعود یگانه منجی عالم، حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۶، ۵۰نفر از خانواده های محروم حاشیه نشین مشهد، مهمان موسسه فدک بودند که با زیارت حرم امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام، آغاز و پس اقامه نماز ظهر و عصر به سمت سینما هویزه جهت دیدن فیلم انقلابی و تازه اکران «ضد» رفتند. این فیلم که وقایع و درگیری های جبهه انقلاب اسلامی با منافقین را روایت می کند، مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و پس از پایان با دو دستگاه اتوبوس به محل موسسه بازگشتند.

نگاه مهربانانه حضرت رضا علیه السلام بر تمامی بانیان، خادمان و عاشقان کویشان باد.

همراهی های شما در زمینه برگزاری اردوها و مراسمات برای محرومان با رویکرد نشر و اعتلای نام اهل بیت عصمت علیهم السلام را با کد ۹پذیراییم.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۲۷۱۰

مشاهده 369 زمان

پیام بگذارید

از وارد کردن تمامی اطلاعات ضروری که با علامت (*) مشخص شده اند اطمینان حاصل کنید. وارد کردن کدهای اِچ‌تی‌اِم‌اِل مجاز نیست.

موسسه قرآن و عترت فدک سبز طوس